Följare

söndag 7 december 2014

Glöggtider

Go' kväll!

2:a advent är det idag och nu i eftermiddag/kväll har ett gäng vänner varit här på mitt traditionella adventsglögg.
I år bjöds det på Mobergs röda glögg, julskinka på julknäcke, cupcakes och kladdkaka smaksatt med Saturnus Hallon och Lakrits glögg. Massa mums men inte kom jag ihåg att fota innan alla började fylla tallrikarna, lite ringrostig tror jag visst...
Ni får se bilder av årets gran och Ebbas adventskalender istället för de kom jag ihåg att fota innan det blev mörkt, hihi.

Imorgon är der måndag med allt vad det innebär och på kvällen väntar 2:ornas julshow, ska bli så roligt, de har tränat i veckor för detta och min skatt ska vara ängel så lucialinnet är struket, gloria och vingar är fixade så nu väntar jag med spänning på morgondagen.

Nu är det dags att säga God natt och Sov så gott!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Så vacker gran och den glöggen är riktigt god
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Skönt när allt är över och det blir lite annat pyssel antar jag. Du har pyntat fint som vanligt,
    Kul med julshowen synd vi inte kan vara där.
    Får väl höra om det senare antar jag
    Ha en bra kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!