Följare

torsdag 6 juni 2013

Sommar

Halloj!

Mycket firande har det blivit denna vecka, skolavslutning och Nationaldag.

För mig är det ett måste med tårta på skolavslutningen och den traditionen vill jag föra vidare till Ebba så sagt och gjort så slängde vi ihop en tårta innan vi drog iväg till avslutningen på tisdags kvällen.
Den avnjöts på skolgården i en underbar kvälls sol, smarrigt värre.

Så nu har vi officiellt SOMMARLOV eller iallafall Ebba, jag ska ju jobba hela sommaren på mitt nya jobb
men först lite semester hos mor o far.

Vi tog nästa hela gårdagen på oss att komma ner, blev några kortare och längre stopp efter vägen och en liten felkörning som inte var så fel visade sig :) Blev några stopp på ställen som vi inte hittat om vi kört rätt från början, ibland är det bra att inte läsa kartan och skyltar så noga...

Idag har vi bara tagit det lugnt och snart ska grillen tändas. Vårt firande av Nationaldagen består av grillat kött och potatisgratäng, mums. Börjar kurra i magen så hoppas pappa kommer snart så vi kan äta.

Vet ej hur flitig jag kommer vara med inläggen närmsta tiden men det får ni ha överseende med.

Önskar er alla en underbar helg!

Kram Anna

Glass paus hos Go Glass i Hjortkvarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!