Följare

fredag 22 februari 2013

Solsken och sjuk :(


Igår hade vi underbart väder men jag fick njuta av den från insidan då jag åkte på en släng av influensa sista dagen på vår resa till mor o far. Var mindre kul att åka tåg hem med feber och en hemsk hosta. Nu är iallafall febern borta men hostan får jag nog dras med några dagar till så som den låter så fokus i helgen blir att kurera mig så att jag förhoppningsvis är frisk när Ebba kommer hem igen på söndag kväll.

Önskar er alla en skön helg och att ni får vara friska och krya!


Kram Anna

Ps. Detta fick bli mitt bidrag på Himmelsk. Ds.

5 kommentarer:

  1. Krya på dig och ha det så gott du kan i helgen.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Jamen dog, Krya på dig, ikke sandt? ... Du skal bare se at det bliver bedre snart.. Super flot billede!!! ...

    SvaraRadera
  3. Äh fy inget kul att sitta på ett tåg med feber och elände! Eller jag vet inte men lite skönt kanske att kurera sig ordentligt hemma själv.... Så du har krafter när Ebba kommer hem igen!
    Drick varmt och krya på dig
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  4. oj,,jösses.....
    men KRYA PÅ :)
    kramkram
    Håkan

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!