Följare

lördag 24 november 2012

När liten blir stor

Hej på er!

Här har det varit fullfart hela veckan, vi har bakat, städat och firat lillskruttans 6 års dag flera gånger.

Vi började redan förra helgen med klasskompisarna och i torsdags var den stora dagen äntligen här, så hon har längtat min lilla tös.
En bra start på dagen blev det med några paket och frukost på sängen innan det var dags för skolan.
Hon var så glad när jag hämtade henne för de hade sjungit för henne och hon hade fått ett födelsedagskort från klassen, tänk vad lite det krävs för att de ska bli glada de små.
Min prinsessa


På kvällen blev det mer firande, denna gång med farmor, farfar och pappa.
Pizza, tårta och fler paket blev det innan det var dags att åka hem och sova.

Idag var det dags för resten av familjen och några kompisar att komma på kalas, så roligt. Tack alla som kom och firade att min lilla skrutta har blivit stora tjejen!
Rosa, rosa och lite vitt för mammas skull...














Glass slotts montering


Jag lyckades få ihop glasslottet men det var med nöd och näppe, glassen fick stå framme en aning för länge innan montering så det blev snabba ryck innan den rann bort men Ebba var super nöjd och det var ju det viktigaste.

Klart och ljusen utblåsta




Nej, nu väntar sängen på mig, det tar på krafterna att ordna kalas.

Önskar er alla en fortsatt härlig helg!

Kram Anna


 

2 kommentarer:

  1. Grattis till din lilla Ebba..stora damen nu ;) tårtan ser ut som ett litet konstverk!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tårta..och söt liten tjej
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!