Följare

onsdag 28 november 2012

Fixat på balkongen

så nu är det bara en ljusslinga och granris runt räcket som saknas men annars är den redo för vintern. Lite julpynt kommer säkert dyka upp lite längre fram.



















Hittade denna fina cypress på Netto för endast 79:-, ett riktigt fynd och med tanke på att de inte brukar överleva vintern på min balkong så är jag riktigt nöjd. Var in på Växtriket igår och där kostade samma storlek över 200:-....
Blev en Amaryliss med hem från Växtriket, första julblomman för i år. Ska komplettera med några julstjärnor och några hyacinter om jag hittar några doft fria, tål inte deras lukt :(




På vägen hem svängde jag in på Pingstkyrkans Second Hand och gjorde två fynd, en söt liten skål i nysilver (tror jag) och ett par helt nya stövlar till Ebba.
Stövlarna ska hon få i julklapp och skålen ska få bli hem åt en hyacint.


Nu ska jag iväg och baka pepparkakor med mina scouter.
Trevlig kväll!

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Det var snygga stövlar du hittade ..ibland ska man ha tur
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!