Följare

söndag 18 november 2012

Ännu en vecka

är snart till ända. Just nu känns det som att tiden inte riktigt räcker till men brukar vara så denna tiden på året. Alla verkar komma på att snart är det nytt år och en massa saker och beslut som måste göras klart och fattas innan dess.

På torsdag blir min lilla älskling 6 år :) och när man fyller 6 måste det firas i massor och vi började igår. De är 5 stycken i hennes förskoleklass som fyller i november så vi gjorde gemensam sak och hade kalas på Tuna Busland. Kalas nr ett avklarat, på torsdag väntar nr 2 och på lördag nr 3, phuu.
Jag vet vad jag ska göra denna vecka...

I torsdags blev det ett besök i kyrkan för att lyssna på skönsång från barnkören som skruttan min är med i och medan de övade innan konserten så passade jag på att fota. Mörkret och min kamera kom inte riktigt överens men några helt ok bilder blev det iallafall.





























Insåg när jag höll på att fotografera och blev smått galen på att det inte blev som jag ville att på min önskelista till tomten i år finns det bara med en sak och det är en bra digital systemkamera så nu håller jag tummarna att tomten läser min blogg...

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Tror du det du? javisst man kan ju alltid önska sig.
    jag tycker nog att bilderna är helt ok. det är klart jag vet ju inte hur du tänkt dig det hela.
    Nåt att tänka på.
    Kram Meta mamma

    SvaraRadera
  2. fina bilder på kyrkan tycker jag...stämningsfulla
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!