Följare

söndag 12 augusti 2012

Lite bilder

från balkongen...

Pappa hjälpte mig med lite borrande när de var här förra helgen så nu har lykthållaren kommit på plats, tog bara si så där tre år....

En krok till mitt fynd från Askersund har också kommit upp i taket så nu känns det som om balkongen är klar, iallafall inredningsmässigt.
Blommor byts efter säsong och färgskalan varierar beroende på vad jag känner för när det är dags för nya, dock är blålila och vitt favorit färger på blommor så de brukar återkomma varje år.





Vild pelargonen höll på att ta dö på de andra växterna i krukan de delade så den har fått flytta till en egen så nu kan den breda ut sig så mycket den vill.












När blommorna väl slog ut på Hortensian så blev de rosa, precis som förra året och den är nästan lika maffig som för ett år sedan så jag är mer än nöjd.

Fick lite hjälp med borrning inne också men de bilderna får ni vänta ett slag på.

Nu ska jag försöka få min lilla skrutta i säng så hon orkar busa på Parken Zoo imorgon med bästa kompisen efter att ha haft en lugn och skön söndag här hemma.

Kram Anna

Gudomligt söt är denna lilla viol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!