Följare

torsdag 16 augusti 2012

Lek och bad

Igår var första dagen för Ebba på fritis, gick hur bra som helst.
Hon hade knappt tid att säga hej då när jag gick.

Lovade Ebba att vi skulle åka och bada efter fritis....
Saken var den att när jag lovade så var det varmt och strålande sol men när det var dags för bad så hade det dragit in stora moln som skymde solen mest hela tiden men har man lovat så har man, var bara att bege sig till farfar och farmors (Ebbas) sommarstuga och stranden.
Egen sandstrand...

Ebbas farfar badar i stort sett varje dag från det att de flyttar till stugan i maj/juni tills de flyttar hem i augusti/september och det tycker jag är så himla bra för då slipper jag bada....
Jag vill ha strålande sol och gärna mer än 25 grader i vattnet och det kan jag lova er att det inte var igår.

Ebba tyckte det var lite kallt innan hon doppat sig men sen fanns det ingen hejd på henne. Simmade och simmade och simmade tills tänderna skakade och läpparna var blå.

Imorgon är vi lediga igen och är det solsken så blir det strandhäng hela dagen lång, måste passa på innan skolan drar igång för Ebba.

Hämtar Ebba på fritis om några timmar så nu ska jag ta till vara på tiden och söka en massa arbeten som jag fått nys på.

Önskar er alla en härlig dag!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej tittar in o ser vad ni har för er ;) tänk jag har inte badat en enda gång i år! nästan så jag skäms..trevlig helg på er!kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Har inte heller varit i än i år, får se om det blir av alls.
      Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Kram Anna

      Radera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!