Följare

söndag 22 juli 2012

Tillbaka blick

Hoppar tillbaka lite i tiden men måste bara visa bilder dessa bilder så ni får ursäkta.



I måndags när vi kom hem från vår resa så var det ett sådant härligt väder så vi bestämde oss för att gå en promenad.
Det var hur skönt som helst att få sträcka på benen efter nästan en hel dag i bilen.






Märks att det har regnat en hel del denna sommar

I onsdags passade vi på mellan regnskurarna att plocka jordgubbar vid Solby Gårds självplockning, ligger på vägen mellan Torshälla och Sundbyholm. 
Vi fick ihop 2,3 kg på nolltid så denna veckan har vi mumsat på våra egen plockade gubbar.
Ska försöka komma iväg i veckan och plocka mer, själv denna gång. 
Tänkte plocka både att ätas nu och till att stoppas i frysen, lite vinter lyx i all enkelhet.

Några slank ner på plats
Halvvägs



















Söta och goda

Drog iväg på en liten utflykt igår, min sista semesterdag. Hittade många loppisar efter vägen och det blev ett stopp på alla, fyndade inte på alla men dessto mer på andra, mer om min lilla utflykt och sommarens fynd kommer i nästa inlägg.

Önskar er alla en härlig söndag!
Jag ska iväg och jobba om en liten stund och imorgon sätter jag mig i skolbänken igen.

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!