Följare

onsdag 25 juli 2012

Jordgubbar

Hej på er!

Idag har vi haft sommarens varmaste dag och vad gjorde jag då, jo jag drog iväg och plockade jordgubbar.
Inte så smart kanske när det är 29 grader men oj så gott att ha i vinter.

Plockade 6 liter på 45 minuter, 3 av dem har hamnat i frysen resten ska jag njuta av i frukost filen och på fikarasterna i skolan.

Två dagar kvar sen kan jag titulera mig Ekonomi assistent, nu gäller det bara att hitta ett jobb...
Har ni några tips och idéer tages de tacksamt emot.


Rensade, nu in i frysen


Önskar er alla en fortsatt härlig vecka!
Det verkar som om det fina vädret stannar i några dagar till.

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! lämnar en liten hälsning,så du vet att jag varit inne här o kikat! en mysig blogg du har och gällande inredning kanske du brås på din mamma ;) vi var hos henne o kikade på kolonin i veckan "ljuvligt" ha en fin helg! kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica! Kul att du tittar in och tack =)
      Ja visst har hon det mysigt på kolonin och bättre blir det varje gång man kommer dit. Ha det bra! Kram

      Radera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!