Följare

onsdag 6 juni 2012

Nationaldagsfirande

Hej på er!

Var ett tag sedan sista inlägget, mycket har hänt de senaste veckorna så tiden och orken har inte riktigt räckt till.
Började studera för två veckor sedan och det tar på krafterna vill jag lova, sist jag satt i en skolbänk var för sisådär 15 år sedan. Studerar bokföring och tanken är att jag ska bli ekonomi assistent när jag är klar, kul är det iallafall.




Idag har det varit Sveriges nationaldag och den har jag och Ebba firat med ett besök på Parken Zoo. Åkte karuseller, åt glass och lyssnade på Youngblood som hade turné premiär idag. Riktigt duktiga är de och tur med vädret hade de också, en halv timme innan de skulle börja drog svarta moln in men lagom till kl tre tittade solen fram.





Hemma igen bakade vi en syndigt god kaka som vi avnjöt med jordgubbar och glass.

Ska försöka att inte låta det gå riktigt lika lång tid mellan inläggen men nu måste jag krypa ner under täcket, imorgon väntar Visma 2000 på mig.

Ha det gott och på återseende!

Kram Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!