Följare

onsdag 2 maj 2012

Loppisen

Pysslade lite i veckan som var, blev några påsar och tändsticksaskar.
Tog med dem på loppisen i lördags för att se om de gick att sälja, många tittade och kommenterade dem men bara en ask såldes. Gjorde inte så mycket då jag gör dem mest för min egen skull. Perfekta gåvor, speciellt för någon som är på resande fot så Abby och Karoline fick med sig varsin påse och ask som ett litet minne av deras vecka här hos oss.


Väntar på att dörrarna ska öppnas
Försäljningen på lördagens loppis gick jätte bra =)
Sålde en massa stora saker som bara tar plats...
Allt blev jag inte av med men blev mest kläder och småsaker kvar så tänkte göra ett försök på Tradera och går inte det heller så skänker jag sakerna till scoutkårens loppis den 12 maj.
Strax innan kl 14



Idag blir det till att ta kort på allt och ikväll ska jag försöka hinna med att lägga ut sakerna på Tradera. Intresserad av att fynda kolla in mina auktioner, sök på kallis100 så hittar du dem eller använd länken här på bloggen:  Tradera:kallis100 

Önskar er alla en härlig dag!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!