Följare

måndag 9 april 2012

Påsken är över...



                Hej!

Så var påsken över för denna gång.
Har haft en lugn och skön helg hemma.
 
Långfredagen bjöd på snö när jag tittade ut på morgonen så jag kröp helt enkelt ner under täcket igen med nya
Allt i hemmet och en skål med fil - lyxigt värre. Resten av helgen har jag fixat och donat här hemma i lugn och ro, har hunnit med massor. Ebbas rum är klart så när som på några kuddar men känns inte som det är någon jätte panik med dem, bilder på resultatet kommer.

I veckan ska påsken undan, synd den är så kort.
Påskens härligt gula färg kan man inte undgå att bli pigg av. Gult är en färg jag inte har här hemma annars eftersom det inte är en favorit men så här till påsk kan jag inte vara utan den även om jag i år inte har frossat i blommor och textilier som jag har en tendens att kunna göra.
 Lite pynt hittade vägen ut ur lådan ändå, går ju inte att vara helt utan även om familj och vänner inte är på besök och definitivt inte när vädret var allt annat än härligt utanför fönstret.

Dessa härliga tulpaner hittade jag på Växtriket. Var bara knoppar när jag köpte dem men efter några dagar här hemma så ser de ut så här, helt underbara i både färg och utseende.














Jag hoppas att ni har haft en härlig påsk och på återseende!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!