Följare

onsdag 25 april 2012

Aj aj min rygg...

Gårdagen bjöd på både strålande sol =) och regn =( så min plan med cykeln gick att genomföra även om vi fick avbryta när regnet kom.
Otroligt vad ont i ryggen man får av att hålla i och parera en 5-åring som lär sig cykla utan stödhjul, aj aj, men men bara att bita ihop och köra på.
Lite svårt dock att ta kort och hålla i cykeln samtidigt så ni får klara er utan ett tag.
Lovar knäppa massa kort i samma stund som hon fixar det själv.

I måndags kom Up with People, www.upwithpeople.org, till Eskilstuna.
Jag är värdfamilj till två tjejer, en amerikanska och en norska, veckan som de är här. Jätte kul! Hade problem att få Ebba i säng i måndags, hon var så glad och uppe i varv så det tog nästan 1,5 timme innan hon kom till ro och somnade vilket så klart påverkade humöret igår... Annat var det igår kväll, tror inte jag hann ut ur rummet innan hon sov.  Vi har ovanligt tidiga morgnar denna vecka då tjejerna har samling kl 8...

På lördag är det dags för loppis =) så just nu är det saker lite överallt så fler bilder inne i lägenheten får vänta till nästa vecka. Jag hoppas jag blir av med allt som jag inte behöver, hu vad saker man samlar på sig under åren.
Bokat bord på Lindens vårloppis så har ni vägarna förbi Eskilstuna kan jag rekommendera er en sväng förbi ishallen. Dörrarna öppnas kl 9.00 och stängs kl 14.00. Välkomna!

Nej, nu måste jag göra lite nytta, massor kvar att fixa innan lördag och snart är det dags att hämta lillskruttan på dagis.
Lovat henne att vi ska ut och träna igen i eftermiddag om det inte regnar och det ser lovande ut...

På återseende!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!