Följare

tisdag 13 mars 2012

Inspirerad

Har den senaste tiden hittat inspiration på olika bloggar och tidningar och detta har lett till att jag gör ett försök att komma igång med min blogg igen. Bloggen startade jag några månader efter en separation, tanken då var att blogga om mitt nya hem och liv men så här i efterhand kan jag bara konstatera att det var för tidigt men nu tre år senare känns det som om tiden är inne.
Vad jag ska blogga om har jag inte riktigt klurat ut men till en början blir det nog mycket om mitt hem som nu känns färdigt eller iallafall nästan. Nya projekt dyker upp hela tiden.

Just nu längtar jag till sommaren så här kommer det några bilder på hur min balkong såg ut sommaren 2011.

Den otroligt vackra hortensian har fått övervintra på mammas koloni, håller tummarna att den lever och blir lika fin i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!